ایشین ریو شیدوکان کاراته دو ایران

ایشین ریو شیدوکان کاراته دو ایران

وبینار اولین نشست هیئت رئیسه و مسئولان محترم کمیته های کشوری ایشین ریو شیدوکان ایران

وبینار اولین نشست  هیئت رئیسه و مسئولان محترم کمیته های کشوری  ایشین ریو شیدوکان ایران

برگزاری اولین نشست مجازی اعضای محترم هیئت رئیسه با مسئولان محترم کمیته های ایشین ریوشیدوکان ایران در این نشست که دوشنبه شب ساعت ۲۲ آغاز شد جناب آقای هانشی حسینی بنیانگذار و ریاست محترم سبک ،سنسی صاحب قلمی دبیر محترم سبک ، شیهان شعبانی نایب رئیس سبک ،آقایان سنسی سید محمود حسینی ،سنسی فرهاد رضایی […]

برگزاری اولین نشست مجازی اعضای محترم هیئت رئیسه با مسئولان محترم کمیته های ایشین ریوشیدوکان ایران
در این نشست که دوشنبه شب ساعت ۲۲ آغاز شد جناب آقای هانشی حسینی بنیانگذار و ریاست محترم سبک ،سنسی صاحب قلمی دبیر محترم سبک ، شیهان شعبانی نایب رئیس سبک ،آقایان سنسی سید محمود حسینی ،سنسی فرهاد رضایی وحسین بسطامی ، خانمها سنسی حمزه آیادی ،سنسی خدابنده لو،سنسی شعبانی ، سنسی اصحابی و سنسی بابایی حضور داشتند .


در این نشست هانشی حسینی ضمن عرض خیر مقدم و تقدیر و تشکر از همه اساتید و مسئولان محترم کمیته بر لزوم هر چه بیشتر اتحاد ،همکاری و هم افزایی مسئولان محترم کمیته های کشوری ایشین ریو شیدوکان ایران باهم تاکید داشتند و فرمودندکه همین روند در نمایندگی استانها و کمیته های استانی با شدت و حدت بیشتری دنبال و پیگیری شود .هانشی حسینی به مسئولان محترم کمیته های کشوری یادآور شدند که تمام تلاش و توان خود را در جهت توسعه ، گسترش ، ارتقاء و فرهنگسازی سبک ایشین ریو شیدوکان به کارگیرند و از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نورزند .
در این نشست هانشی حسینی از تمام دست اندرکاران مسابقات ایشین ریو شیدوکان بانوان استان البرزبه ویژه سرکار خانم شیهان شعبانی و سنسی حمزه ابادی که همه تلاش خودرا در هرچه بهتر برگزارشدن این مسابقات به کارگرفتند تقدیرو تشکر ویژه کردند . در ادامه نشست سنسی صاحب قلمی دبیر محترم سبک در خصوص برنامه های سبک ایشین ریو شیدوکان در ۹ ماهه باقیمانده سال ۱۴۰۱ مطالبی را عرض و بر حسن همکاری و هماهنگی همه کمیته های کشوری در جهت اجرای بهتر برنامه های سبک تا پایان سال تاکید کردند .
سایر اساتید و مسئولان محترم کمیته های تخصصی کشوری سبک درباره برنامه های مورد نظر کمیته تخصصی خود به ایراد سخن پرداختند و در جمع بندی نهایی مقرر شد که انشاءالله این جلسات در به صورت ماهیانه ادامه پیداکند و کمیته های کشوری با کمیته های هم طراز و موازی استانی خود ارتباط و تعامل بیشتری داشته باشند .

لازم به ذکر است در هفته آینده دومین نشست هیئت رئیسه با نمایندگان محترم استانها ی کشور (اقایان و بانوان ایشین ریو شیدوکان برگزار خواهد شد که زمان آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد . این نشست درساعت ۲۰دقیقه صبح به پایان رسید .
روابط عمومی و اموربین الملل ایشین ریو شیدوکان ایران

۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹ | دسته بندی:اخبار |
طراحی و کدنویسی شده توسط ایشین ریو شیدوکان کاراته دو ایران